Db yi sildim geri alabilme olasılığım var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Db yi sildim geri alabilme olasılığım var mı?
7
●
642
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Db yi sildim geri alabilme olasılığım var mı?
08-08-2007, 01:54:16
#1
aLp3r
Misafir
Arkadaşlar az önce serverdan sitemin birinin mysql paneline girdim ve yanlışlıkla db nin birisini sildim
Aşağıdaki db yerine yukarıdakini silmişim.Acaba bu dbyi geri alabilme olasılığımız var mı?
08-08-2007, 03:29:48
#2
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
LVM disk ise veri kurtarmak ölüm oluyor ext3 ise yada ext2 belki kurtarabilirsin veri kurtarma programları ile.. neyazıkki console de çöp kutusu gibi birşey yok
08-08-2007, 03:36:19
#3
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
inşallah yedek alıyorsunuzdur
08-08-2007, 03:43:53
#4
sislan
ctrl+z yada veri kurtarma programları
08-08-2007, 08:31:57
#5
FoxTeknoloji
Üyeliği durduruldu
ctrl+z gsl taktik
08-08-2007, 08:44:05
#6
ManuaL
Misafir
ctrl + z her şeyde işe yarıyor
müthiş bir icad
08-08-2007, 08:56:01
#7
tunaltay
Yedekler periyodik olarak alınıyor Alper. Buraya konu açıp bazılarının geyik yapmasına neden olmaktansa bana gelebilirdin.
08-08-2007, 10:46:39
#8
aLp3r
Misafir
Mahmut abi baktımda yedek alımı kapalı gibime geldi...
Akşam doktor ile konuşurken dediklerini yaptım olmadı...
Neyse geyigi bırakın lannnn yeter (: Mahmut abi msne gelebilirmisin?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler