Windows plesk 8.6 kurulu makinada son 2 gündür mail alma fakat mail gönderememe sorunu var mail göndermeye çalışıldığında şöyle bir hata veriyor;
Alıntı
Edit: smtp'den nekadar ayar yaptıysam etkisi olmadı.
