• 19-05-2010, 23:39:34
    #1
    Reseller sahibiyim ve sunucu şirkete safe mod konusunda destek bileti yolladım, gelen cevap:

    Alıntı
    Dosya olarak gönderdiğimiz PHP.INI dosyasında istediğiniz değişikliği yaparak FTP alanınınızın ana dizinine aktarabilirsiniz.Böylelikle istediğiniz sitenin safe_mode vb. opsiyonel fonksiyonlarını değiştirebilirsiniz.
    php.ini dosyasını da ek olarak göndermişler.

    Forumda arama yaptım, ssh den sunucudan bahsediliyor, bir kısmı diyor onu sadece sunucu sahibi yapar bir kısmı diyor ki safe_mode off yaz at ftpye olur.
    O şekilde yapıp attım."phpinfo.php" dosyası oluşturup safe modu kontrol ettim ama hala on görünüyor.






    Buralara giriş yapabiliyorum, buradan mı bir işlem yapmam gerekiyor yoksa?

    Yardım edin lütfen, teşekkürler, kolay gelsin.
  • 19-05-2010, 23:44:14
    #2
    Host firmanızın size verdiği php.ini dosyasını buraya eklermisiniz lütfen.

    EDİT: ek olarak sunucunun web serverı nedir? Apache? Litespeed?
  • 19-05-2010, 23:57:28
    #3
    http://urlcini.com/4YqFIC

    Eklenti olarak ekleyemedim.

    CentOS 5.4 64Bit
    - cPanel 11.24.5 Stable
    - PHP 5.2.11
    - mySQL 5
    - LiteSpeed Web Server
  • 20-05-2010, 00:04:45
    #4
    ngagetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://urlcini.com/4YqFIC

    Eklenti olarak ekleyemedim.
    Sunucu apache.
    Linki düzeltirmisin lütfen. Ayrıca apache web serverda çalışması gerekiyor, önce php.ini ile yapmaya çalışacağım olmazsa .htaccess ile oda olmadı sunucu sahibi httpd.conf dosyasına 1 kod eklemeli sadece.
  • 20-05-2010, 00:20:30
    #5
    anlamadım linki nasıl düzelteceğim?
  • 20-05-2010, 00:28:48
    #6
    size yollanan php.ini dosyasını sitenizin ana dizinine yükleyin.
  • 20-05-2010, 00:31:27
    #7
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size yollanan php.ini dosyasını sitenizin ana dizinine yükleyin.
    Yükledim ancak phpinfo.php dan kontrol ediyorum hala safe mod on görünüyor, oysa php.ini de off konumunda.
  • 20-05-2010, 00:38:18
    #8
    public_html içine değil root dizine ekleyin.
  • 20-05-2010, 00:44:25
    #9
    zaten roota attım, yedeklerin de bulunduğu ana dizin.