Reseller sahibiyim ve sunucu şirkete safe mod konusunda destek bileti yolladım, gelen cevap:

Alıntı
Dosya olarak gönderdiğimiz PHP.INI dosyasında istediğiniz değişikliği yaparak FTP alanınınızın ana dizinine aktarabilirsiniz.Böylelikle istediğiniz sitenin safe_mode vb. opsiyonel fonksiyonlarını değiştirebilirsiniz.
php.ini dosyasını da ek olarak göndermişler.

Forumda arama yaptım, ssh den sunucudan bahsediliyor, bir kısmı diyor onu sadece sunucu sahibi yapar bir kısmı diyor ki safe_mode off yaz at ftpye olur.
O şekilde yapıp attım."phpinfo.php" dosyası oluşturup safe modu kontrol ettim ama hala on görünüyor.






Buralara giriş yapabiliyorum, buradan mı bir işlem yapmam gerekiyor yoksa?

Yardım edin lütfen, teşekkürler, kolay gelsin.