Alıntı
Forumda arama yaptım, ssh den sunucudan bahsediliyor, bir kısmı diyor onu sadece sunucu sahibi yapar bir kısmı diyor ki safe_mode off yaz at ftpye olur.
O şekilde yapıp attım."phpinfo.php" dosyası oluşturup safe modu kontrol ettim ama hala on görünüyor.


Buralara giriş yapabiliyorum, buradan mı bir işlem yapmam gerekiyor yoksa?
Yardım edin lütfen, teşekkürler, kolay gelsin.