• 20-03-2010, 06:54:56
    #1
    Arkadaşlar ssh den reboot komutunu yazdım server a bir daha açılmadı Sebebi nedir ?
  • 20-03-2010, 07:14:56
    #2
    Misafir
    SSH dan reboot yazmak pek sağlıklı olmayabilir. Reset paneliniz yokmuydu sizin? Var ise oradan resetleyin, yoksa hizmeti aldığınız yerden destek talebinde bulunun.
  • 21-03-2010, 01:59:27
    #3
    Muhtemelen sunucu kalkmıştır yinede bilgilendirme amaçlı olarak ;

    SSH ile reboot yazmanın "sağlık" yönünden zararı yoktur zira bir çok sunucu yöneticisi bu şekilde sunucularını yeniden başlatmaktadır. Sunucunun geri gelmemesi durumu muhtemelen reboot sebebiniz ile aynıdır bu durumda gerekli servis sağlayıcınıza başvurmanız gerekiyor.