Sebebi nedir ?
Reboot yazdm bi daha açılmadı
2
●461
- 21-03-2010, 01:59:27Muhtemelen sunucu kalkmıştır yinede bilgilendirme amaçlı olarak ;
SSH ile reboot yazmanın "sağlık" yönünden zararı yoktur zira bir çok sunucu yöneticisi bu şekilde sunucularını yeniden başlatmaktadır. Sunucunun geri gelmemesi durumu muhtemelen reboot sebebiniz ile aynıdır bu durumda gerekli servis sağlayıcınıza başvurmanız gerekiyor.