2 domainim var:
Error Missing nameservers reported by your nameservers ERROR: One or more of the nameservers listed at the parent servers are not listed as NS records at your nameservers. The problem NS records are:
This is listed as an ERROR because there are some cases where nasty problems can occur (if the TTLs vary from the NS records at the root servers and the NS records point to your own domain, for example).
Bunlari duzeltmemin bir yolu var mi arkadaslar ? Tesekkurler.
Dogru DNS ayarlari
4
●2.782
- 09-03-2010, 12:35:13Olusturdum zatenHukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.who.is/whois/hababam.org/
http://www.who.is/whois/hababam.biz/ - 09-03-2010, 18:13:05dns yönetimi kısmında ns kayıtları açarken sonuna domain sonuna . (nokta) koymazsanız asıl domaininiz tekrar eklenir. yani örneğin siz ns kısmına ns1.hababam.biz yazarsanız (sonuna nokta koymazsanız ns1.hababam.biz. şeklinde otomatik olarak kayıt ns1.hababam.biz.hababam.biz şekline dönüşür.
dns edit kısmı vardır panelinizde oraya girerek NS kayıtlarındaki domain isimlerini ns1.domain.com. (sondaki noktaya dikkat) şeklinde düzenleyin. - 10-03-2010, 00:07:27Directadmin forumlarindan aldim cevabi ve duzelttim A recordda eklenmesi gerekiyormus onu da ekledim fakat simdi tek bir sorun kaldi MX ayarlari nedense onlar duzgun cikmiyor ... neden bilmiyorumvictories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://dnssy.com/report.php?q=hababam.biz
domainimi windows live email hesaplari ile kullanmak istiyorum daha once cpanelde iken calisiyordu ama simdi sorun ne bilmiyorum ... MX records a istedikleri degeri girdim : 1586449534.pamx1.hotmail.com
bununda mi sonunda nokta koyacagiz yoksa ? birde nokta koyayim bakalim nasil olacak.
http://dnssy.com/report.php?q=hababam.biz
Son edit : tamam sorun noktaymis hele sukur simdi calisiyor ...