Arkadaşlar pleks ingilizce panel kullanıyorum.Mail hesabı ekliyorum buraya kadar tm.. Ama belirlemiş olduğum hesabı windows Outlook eklediğim zaman şifre hatası veriyor uğraştım yapamadım. Yardım edermisiniz...
Webmailden giriş yapabiliyor musunuz?
Evet ise; Outlook'ta kullanıcı adına e-posta adresinin tamamını yazdığınıza, sunucu adreslerinin doğru olduğuna emin olunuz.
Webmailden giriş yapabiliyor musunuz?
Evet ise; Outlook'ta kullanıcı adına e-posta adresinin tamamını yazdığınıza, sunucu adreslerinin doğru olduğuna emin olunuz.
Webmailden falanda giremiyorum neden acaba anlamadım doğrusu