• 17-02-2010, 16:46:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar pleks ingilizce panel kullanıyorum.Mail hesabı ekliyorum buraya kadar tm.. Ama belirlemiş olduğum hesabı windows Outlook eklediğim zaman şifre hatası veriyor uğraştım yapamadım. Yardım edermisiniz...
  • 17-02-2010, 21:10:29
    #2
    Webmailden giriş yapabiliyor musunuz?
    Evet ise; Outlook'ta kullanıcı adına e-posta adresinin tamamını yazdığınıza, sunucu adreslerinin doğru olduğuna emin olunuz.
  • 18-02-2010, 13:13:41
    #3
    ardactn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmailden giriş yapabiliyor musunuz?
    Evet ise; Outlook'ta kullanıcı adına e-posta adresinin tamamını yazdığınıza, sunucu adreslerinin doğru olduğuna emin olunuz.
    Webmailden falanda giremiyorum neden acaba anlamadım doğrusu
  • 19-02-2010, 15:46:50
    #4
    Plesk' e girin,
    Domaini secin,
    Email bolumune gelin,
    Eklediginiz emaili secin,
    Mailbox' u isaretleyin.

    Gule gule kullanin.