• 25-05-2007, 17:26:07
    #1
    şu an awbs 2.3.2 kullanıyorum son sürüm ise 2.5.1 sürüm yükseltmesi yapacağım , araa 2.4.1 sürümü çıkmış direk 2.3.2 den 2.5.1 e geçebilirmiyim sorun olurmu ?
  • 25-05-2007, 17:31:35
    #2
    Kurumsal PLUS
    sorun olur sürüm yükseltirken sürüm sıralamasını takip ederek yükseltiniz...
  • 25-05-2007, 17:52:40
    #3
    bi kere atmış bulundum yedek almıştım acaba yedeği gerimi atsam .. çünkü arada sadece bir sürüm yokki pack ler falan çıkmış .. onlarıda yüklemem yapmam gerekirmi tek tek yoksa sürümleri atayım tek tek yetermi
  • 25-05-2007, 18:21:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arada o kadar fark varsa 2.5.1 full dosyalarını at gitsin.

    sadece pack'lerin install dosyalarını sırasıyla tanıtırsın teker teker.
  • 25-05-2007, 18:22:33
    #5
    Kurumsal PLUS
    sürümleri sırası ile atın atın yeterli olacaktır. çıkan güvenlik yamaları,pack leri atmanıza gerek yok... Bunlar zaten kendinden sonra gelen sürümlerde mutlaka dahil olduğu için onları atmanız şart değil...
  • 25-05-2007, 19:29:29
    #6
    sanırım bir sorun oldu veritabanı kullanıcısını kabul etmiyor :S
    genel olarak sürüm yükseltmenin nasıl yapıldığını açıklayabilrimisiniz yanlış bişeymi yaptım acaba?
  • 25-05-2007, 19:38:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    packlerin installlerini sırasıyla yükleyeceksin.
    sen galiba full sürümün instalini yüklüyorsun.
  • 25-05-2007, 19:43:04
    #8
    evet fullsürümü yüklüyorum çünkü sürümümen sonra 2 sürüm daha çıktı ..
    sanırım ben direk 2 üst sürümü attığım için sorun çıktı ..
    yükseltmeden önce yedek alınması gereken dosya varmı config gibi ..
  • 25-05-2007, 19:47:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tamam full sürümü yükle. ama instal ederken packlerin installerini sırayla kur. 3 . kez söyleyişim aynı şeyleri.

    includes/dbconfig.php