şu an awbs 2.3.2 kullanıyorum son sürüm ise 2.5.1 sürüm yükseltmesi yapacağım , araa 2.4.1 sürümü çıkmış direk 2.3.2 den 2.5.1 e geçebilirmiyim sorun olurmu ?
bi kere atmış bulundum yedek almıştım acaba yedeği gerimi atsam .. çünkü arada sadece bir sürüm yokki pack ler falan çıkmış .. onlarıda yüklemem yapmam gerekirmi tek tek yoksa sürümleri atayım tek tek yetermi
sürümleri sırası ile atın atın yeterli olacaktır. çıkan güvenlik yamaları,pack leri atmanıza gerek yok... Bunlar zaten kendinden sonra gelen sürümlerde mutlaka dahil olduğu için onları atmanız şart değil...
sanırım bir sorun oldu veritabanı kullanıcısını kabul etmiyor :S
genel olarak sürüm yükseltmenin nasıl yapıldığını açıklayabilrimisiniz yanlış bişeymi yaptım acaba?
evet fullsürümü yüklüyorum çünkü sürümümen sonra 2 sürüm daha çıktı ..
sanırım ben direk 2 üst sürümü attığım için sorun çıktı ..
yükseltmeden önce yedek alınması gereken dosya varmı config gibi ..