Merhaba arkadaşlar ,
windows makinamda ffmpeg.exe ile video convert edebiliyorum.
Ancak logo eklemek isterken şu hata geliyo :

unrecognized option -vhook

Sorunun neden olabileceğini bilen arkadaşlar var mı acaba ?
Sayg.