CP+ kullanıyorum Panel olarak öneriniz var mı acaba?
Hosta anlattım kem küm ediyorlar. Script'ini kontrol et diyor ama ortada script yokki index var sadece
Apache nin conf dosyası ki muhtemelen bu sende httpd.conf dur. Onu metn editorü ile aç;
#AddDefaultCharset ISO-8859-1
olan satırı bul, ve başındaki diez (#) i kaldır. ve ISO-8859-9 değerini ver. aşağıdaki gibi olsun. Sonra apacheyi restart yap düzelir.
evet @ozinganın dediği gibi sitenin kaynak koduna bak
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-8"><title>
8859-8 olmaz -9 olacak
html yi apache okumaz bilgisayar okur php yi apache derler html ye cevirip explorera gonderir yani html nin apache le bi alakası yok diller vs bi bağlantısı yok direk gorduğunu bilgisayarınızda derleyip goruntu olarak getirir dediğiniz olay sadece php için geçerli php sunucuda derlenir html kodları gonderilir kulanıcı bilgisayarı bunu işliyip gosterir html nin hızlı olmasıda bundandır..