• 04-05-2007, 14:00:54
    #1



    Yeni sunucu
    Gkstar-Hazırlanıyor

    Eski sunucu
    Gkstar-Hazırlanıyor

    CP+ kullanıyorum Panel olarak öneriniz var mı acaba?
    Hosta anlattım kem küm ediyorlar. Script'ini kontrol et diyor ama ortada script yokki index var sadece
  • 04-05-2007, 14:09:48
    #2
    Apache nin conf dosyası ki muhtemelen bu sende httpd.conf dur. Onu metn editorü ile aç;

    #AddDefaultCharset ISO-8859-1
    olan satırı bul, ve başındaki diez (#) i kaldır. ve ISO-8859-9 değerini ver. aşağıdaki gibi olsun. Sonra apacheyi restart yap düzelir.

    AddDefaultCharset ISO-8859-9
  • 04-05-2007, 14:10:19
    #3
    Misafir
    ISO 8859-9 yapacaksın 8 değil bu arada
  • 04-05-2007, 15:41:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    .htaccess dosyana ekle

    AddDefaultCharset ISO-8859-9

    evet @ozinganın dediği gibi sitenin kaynak koduna bak
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-8"><title>
    8859-8 olmaz -9 olacak
  • 04-05-2007, 16:13:10
    #5
    Arkadaşlar çok sağolun ama olmadı yine
    @meksikalı dediğin çok mantıklı geldi yaptım sonra reboot ettim ama yine aynı...
  • 04-05-2007, 16:15:13
    #6
    Misafir
    ikisi beraber olsunlar mümkünse.

    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
  • 04-05-2007, 16:31:31
    #7
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisi beraber olsunlar mümkünse.

    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
    Sanırım bunu yaptıktan sonra oldu çok sağolsın hocam
    +rep
  • 08-05-2007, 15:05:33
    #8
    html yi apache okumaz bilgisayar okur php yi apache derler html ye cevirip explorera gonderir yani html nin apache le bi alakası yok diller vs bi bağlantısı yok direk gorduğunu bilgisayarınızda derleyip goruntu olarak getirir dediğiniz olay sadece php için geçerli php sunucuda derlenir html kodları gonderilir kulanıcı bilgisayarı bunu işliyip gosterir html nin hızlı olmasıda bundandır..
  • 08-05-2007, 19:44:55
    #9
    Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisi beraber olsunlar mümkünse.
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
    İkisinin beraberliğini anlamadım, 1254 sadece windows için iken, 8859-9 diğer platformlarda da geçerli olduğunu biliyorum, 8859-9 yeterli değil mi ?