Yıllarca windows serverların süzgeç olduğu, açıklarından ve dandirik olduğundan bahsedilirdi. galiba windowsun boşuna günahı alınmış...
(Şunu düşünebilirsiniz: "şimdi windows server kullanımı çok az, o yüzden". eskiden de linux serverlar çok az kullanılıyordu)