Merhaba arkadaşlar,
Pleskde düzenli olarak serverin backupı alınıyordu, sanırım yedekler baya aşırı oldu. Mysql çalışmıyor ve pleske girişde de aşağıdaki hatayı veriyor.
------------------------
0: /usr/local/psa/admin/plib/cmd_loginup.php:212
createSessionCommon(integer '1', string 'admin', boolean true, string '78.160.29.247', NULL null)
1: /usr/local/psa/admin/plib/cmd_loginup.php:345
createSessionAdmin(string 'admin', string '*************', string '***************************', boolean false)
2: /usr/local/psa/admin/plib/cmd_loginup.php:142
createSession(string 'admin', string '*************')
3: /usr/local/psa/admin/htdocs/login_up.php3:27
-------------------------
Eski yedekleri silip yer açarsam düzeleceğini umuyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Pleskden alınan backuplar nerede saklanıyor?
0
●541