• 30-09-2009, 01:27:02
    #1
    Merhabalar ;

    Sitemde video çektirip yayımlatmak için mplayer veya mencoder eklentilerini kurmam gerekiyormuş. Fakat bu konu hakkında pek kaynak bulamadım desem yeridir. Aslında bazı kaynaklara ulaşabildim fakat tam olarak anlayabilmiş değilim. Video sitesinin çalışabilmesi için gerekli olan eklentiler nelerdir acaba ? ve bu eklentileri nasıl kurabiliriz ? Birçok kişinin bu soruların cevabını aradığına eminim. Umarım açıklayıcı bir anlatım görebilirim.
  • 01-10-2009, 15:33:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sisteminiz nedir acaba ? Centos kullanıyorsanız direk

    yum install eklenti şeklinde kurum yapabilirsiniz.
  • 01-10-2009, 17:33:25
    #3
    http://www.linuxsever.com/forum/cent...anel-icin.html

    Linkinde gerekli anlatım yapılmış. Test ettim çalışıyor..