• 25-09-2009, 11:18:08
    #10
    DNS Servisi olarak NAMED kullanıyorum Bunun bana pek bir faydası olmayacak sanırım. Yinede inceliyorum. Tesekkurler.
  • 25-09-2009, 11:37:00
    #11
    Valla yapacak bir sey bulamadım. While döngüsüne sokup butun Ip adreslerini ekledim
  • 25-09-2009, 14:55:56
    #12
    Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DNS Servisi olarak NAMED kullanıyorum Bunun bana pek bir faydası olmayacak sanırım. Yinede inceliyorum. Tesekkurler.
    Bind projenin adı named bu daemonun servis adı Erturk.