• 15-09-2009, 05:13:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mrb arkadaşlar bi vps makinem var vnc ile bağlanıyorum bağlanmasına bağlanıyorum tamam fakat filezilla ile ftpye bağlandığım zaman httpdocs veya public_html vs... klasörleri açmıyor açılsın diye tıklayınca donuyor yani bu sorunu nasıl halledebilrim çözünürlükten kaynaklandığını düşünüyorum acaba vncden daha hızlı randıman alabileceğim başka program varmı yada bu çözünürlük işini nasıl halledebilirim vnc ekran ayarı varmı_ tşk şimdiden
  • 15-09-2009, 12:05:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam uzaktan masaüstünü bende kurdum. Sistem windowstaki gibi değil. Beklentilerimi inan boşa çıkardı. Bu nedenle o kadar ona yoğunlaşma bizim mis gibi ssh miz var.
  • 15-09-2009, 13:43:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam valla tamam bağlanmasına bağlanıyorum vpsye oke ama gel görki çözünürlük 800x600 hiçbişey yapamıyorum ne anladım ben bu bağlantıdan hayır nasıl ayarlayacam çözünürlüğü bilsem ayarlara baktım herşeyi yaptım yok?
  • 15-09-2009, 15:03:03
    #4
    Vnc options ta Color Encoding kısmında renk ayarını Misc kısmındanda bazı grafik ayarlarını yapabilirsiniz. Bir kontrol edin
  • 17-09-2009, 07:36:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HS_Abdullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vnc options ta Color Encoding kısmında renk ayarını Misc kısmındanda bazı grafik ayarlarını yapabilirsiniz. Bir kontrol edin
    bakayım hocam tşk