• 22-11-2010, 22:44:37
    #10
    "Security Center >> Apache mod_userdir Tweak" kısmındaki ayar litespeed içinde geçerlidir. buradan ayarlama yaptınız mı?
  • 23-11-2010, 02:29:55
    #11
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Security Center >> Apache mod_userdir Tweak" kısmındaki ayar litespeed içinde geçerlidir. buradan ayarlama yaptınız mı?
    Enable mod_userdir Protection bu seçenek aktif (Seçili) fakat halen ip den giriş oluyor.
  • 23-11-2010, 02:50:44
    #12
    http://ip şeklinde mi yoksa http://ip/~kullaniciadi şeklindemi giriş oluyor.

    eğer siteye dedicated ip verdiyseniz http://ip şeklinde giriş olması normaldir.
  • 23-11-2010, 02:53:41
    #13
    Her iki şekildede açılıyor.
  • 23-11-2010, 13:40:52
    #14
    internet explorer sag tık özelliklerde üst sekmelerden bağlantılara gel yerel ag ayarları proxy sunucusu yerine hostun ip adresini gir yanınada 80 yaz bu kadar
  • 23-11-2010, 15:29:52
    #15
    Ömür AKGÜN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet explorer sag tık özelliklerde üst sekmelerden bağlantılara gel yerel ag ayarları proxy sunucusu yerine hostun ip adresini gir yanınada 80 yaz bu kadar
    Arkadaş yanıtını almış sanırım ama şöylede yapabilir.
    Alıntı
    C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
    içerisine
    Alıntı
    ip adresi siteadi.com
    Yazdığımızda direkt siteadi.com ile bağlanabiliyoruz.

    Benim sorunumun çözümü yok sanırım.