İkincisi ise DJ giriş yaptığında auto dj 'n otomatik olarak durması mümkün mü? Ve dj yayından çıktığı zaman otomatik olarak devreye girmesi? Şimdiden teşekkürler. sc_trans şarkı başlıkları
4
●656
- 05-09-2009, 03:46:15Bugün forumda gördüğüm bir konu sayesinde sc_trans_040 auto dj paketini gördüm ve herşey sorunsuz çalışıyor. Fakat benim bir, iki isteğim var. Bunlardan birincisi şarkı başlıklarının gözükmesini istemiyorum. Sadece radyo adı yazsa yeter.
İkincisi ise DJ giriş yaptığında auto dj 'n otomatik olarak durması mümkün mü? Ve dj yayından çıktığı zaman otomatik olarak devreye girmesi? Şimdiden teşekkürler.
yardım edebilcek varmı.