Siteme Nasil üyelik Sayfasi Yapabilirim?
1
●682
- 01-04-2007, 20:50:18MERHABA ARKADAŞLAR BEN SİTEME (www.ekonomist.xm.com) ÜYELİK OLUŞTURMAK İSTİYORUM. SİTEMİ MİCROSOFT PUBLİSHER PROGRAMI İLE HTM UZANTILI YAPIYORUM. SİTEME GİRENLERİN İLK ÜYE OLMALARINI İSTİYORUM. ÜYE OLMAYANLARIN İSTEDİĞİM YERLERE GİRMELERİNİ ENGELLEMEK İSTİYORUM. BUNU NASIL YAPABİLİRM. ANCAK BUNU BU PROGRAM VEYA HTML KİT PROGRAMIYLA YAPABİLİRİM LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ.
- 01-04-2007, 20:56:36hem yazı şeklin çok çirkin hemde konunun yeri burası değil