• 03-02-2025, 06:49:27
    #1
    Merhabalar,
    Elimde 30 adet IP adresi var. Her birinde 2 adet konteyner çalıştırmam lazım. macvlan ağını inceledim her konteynere 1 IP verebiliyorum. Farklı bir yolu var mı?
  • 07-03-2025, 12:04:54
    #2
    Merhaba @front; sorunuza cevap veren olmamış ben cevaplayım normalde mümkün. 60 konteyneri sunucu kaldırırsa mümkün. Kurulum yaptınız mı bu arada?
  • 07-03-2025, 19:52:56
    #3
    IRACE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba @front; sorunuza cevap veren olmamış ben cevaplayım normalde mümkün. 60 konteyneri sunucu kaldırırsa mümkün. Kurulum yaptınız mı bu arada?
    IPVLAN network ile çözümledim hocam. 1. konteyner ana ip adresini kullanırken ikinci konteyner ise 1. konteynerin networkünü paylaşıyor.