• 14-08-2009, 21:10:56
    #10
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle tema bilgilerini tema dosyalarından değiştiriyorum. Tema arşivime bakıp özel mesaj gönderirim.
    Tekrar derlerim o zaman geceye doğru. FFmpeg kurulumunu VPS sağlayıcımın verdiği batch script ile yapmıştım. Ona da bir göz atarım tekrardan.
    Fakat kafama takılan nokta şu; MySQL restart yapınca bir süre sorunsuz bir şekilde siteler açılıyor. Yaklaşık 20-30 dk sonra hata veriyor. Tekrar MySQL restart yapıyorum düzeliyor.
    MYSQL'nin Apache httpd ile alakası yoktur ta ki mod_php, mod_dbd gibi mysql kullanan modüller kullanana dek...
  • 14-08-2009, 21:13:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle tema bilgilerini tema dosyalarından değiştiriyorum. Tema arşivime bakıp özel mesaj gönderirim.
    CPU sorununu çok yaşadım wp sitemde üstelik çok fazla hitli olmadığı taktirde sorunum hep kullandığım temadan kaynaklandı.Magazin stil temalar kullanıyorum içerik gereği.Çok fazla sql sorgusu döndürdüğünden devamlı ram ve cpu aşma sorunuyla karşılaşıyordum.O tarz temalar kullanmıyorsan, sorunun kaynağı hakkında yardımcı olabilceğim birşey kalmıyor geriye.
  • 15-08-2009, 11:52:36
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MYSQL'nin Apache httpd ile alakası yoktur ta ki mod_php, mod_dbd gibi mysql kullanan modüller kullanana dek...
    Anladım. Fakat nedense MySQL restarttan sonra her şey düzeliyor.

    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CPU sorununu çok yaşadım wp sitemde üstelik çok fazla hitli olmadığı taktirde sorunum hep kullandığım temadan kaynaklandı.Magazin stil temalar kullanıyorum içerik gereği.Çok fazla sql sorgusu döndürdüğünden devamlı ram ve cpu aşma sorunuyla karşılaşıyordum.O tarz temalar kullanmıyorsan, sorunun kaynağı hakkında yardımcı olabilceğim birşey kalmıyor geriye.
    Temalar çok sade temalar.

    Bu arada sabaha doğru MySQL'i tekrar yükledim aynı versiyon olarak, şu saate kadar herhangi bir sorun çıkmadı.
  • 15-08-2009, 12:17:46
    #13
    Hata kayıtları ne durumda şuan?
  • 15-08-2009, 12:35:28
    #14
    Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata kayıtları ne durumda şuan?
    Alıntı
    [Sat Aug 15 12:33:18 2009] [error] [client 66.249.65.212] -v enables verbose output
    [Sat Aug 15 12:33:18 2009] [error] [client 66.249.65.212] -w specifies to wait forever for a reply
    [Sat Aug 15 12:33:18 2009] [error] [client 66.249.65.212] -W specifies how long to wait for a reply
    [Sat Aug 15 12:33:18 2009] [error] [client 66.249.65.212] -4 use IPv4 query transport only
    [Sat Aug 15 12:33:18 2009] [error] [client 66.249.65.212] -6 use IPv6 query transport only
    [Sat Aug 15 12:33:18 2009] [error] [client 66.249.65.212] -s a SERVFAIL response should stop query
    IP adresi Google Bot'a ait.
  • 15-08-2009, 13:23:41
    #15
    Yanlış çağrılan komutlar var bu yüzden texte loglanmış. Önemsiz birşey...