• 10-08-2009, 19:01:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Nagios kurmuş daha önce biri var mı?
  • 10-08-2009, 19:33:50
    #2
    Güzel bir referans var burada.
  • 10-08-2009, 21:03:55
    #3
    Creep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir referans var burada.
    Eyw saol nagios u kurdum

    Ekleme yapmayı araştırıyorum kodlardan ekleniyormuş o kötü oldu

    Panelden ekleme yok sadece izleme...

    Onuda çözersem çok iyi olacak