• 15-10-2024, 11:21:06
    #10
    WP den o kadar yazıyorum. Kısa bir bilgi ver en azından uğraştığını biliyim tekrar tekrar rahatsız etmiyim.
  • 15-10-2024, 11:53:46
    #11
    şuan aktif edildi. Ege bey telefonda bilgi verdi. Veri merkezinden kaynaklı olduğunu söyledi. Umarım bu sorun ilk ve son olur.
  • 15-10-2024, 11:55:11
    #12
    Evet Geldi sorunsuz Şükür.
  • 15-10-2024, 12:07:48
    #13
    Merhaba, sizleri endişelendirdiğimiz için üzgünüz ancak aşırı yoğunluktan hatlar kitlendi maalesef. Duyuru ve bilgilendirmeyi ancak yayınlayabildik aşağıda mevcut :
    https://www.r10.net/gundemdeki-konul...post1088178366

    @webteweb; @asporkan;