Merhabalar, daha önceden herhangi bir şekilde mikrotik vb. bir yapı kullanmadım. ESXI üzerinden sanal mikrotik kurdum, Winbox ile bağlantı sağladım. 2 Adet sunucum var bunların trafiğini nasıl yönlendirebilirim veya ne yapmam gerekiyor. Mikrotik ile bloklamaları vb. işlemleri yapıp sunucuma gelen saldırıları bir nebze de olsa azaltmak istiyorum. Bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.