Merhabalar hetznerden aldığımız sunucuya Windows Server 2017 kurulacak. İçinde selenium botlar çalışacak ondan dolayı hafif olması lazım o yüzden Server 2017 seçtim şu daha iyi olur dediğiniz varsa onuda deneyebiliriz.
Merhabalar hetznerden aldığımız sunucuya Windows Server 2017 kurulacak. İçinde selenium botlar çalışacak ondan dolayı hafif olması lazım o yüzden Server 2017 seçtim şu daha iyi olur dediğiniz varsa onuda deneyebiliriz.