Merhaba,
Mikrotik dışında juniper switch üzerinde /32 IP adresinin yurt dışı anonsunu kapatma/açma ya da blackhole alma işlemlerini nasıl yapabiliriz tecrübesi olan var mı acaba?
Teşekkürler.
Blackhole ve Yurt dışı Community
3
●228
- 30-01-2024, 17:34:55
- 01-03-2024, 09:21:16Selam,nurull4h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
/24 next-hopu olması gerekiyor cümlenizi biraz açar mısınız rica etsem? Tam olarak anlayamadım açıkçası. Bu communityleri kullanabilmek için önceden switchte farklı bir config yapmak gerekmiyor mu?
