• 08-01-2024, 09:04:30
    #1
    Uzun yıllardır lokalimizde windows server 2012 üzerinde hypver-v de çalışan 3 tane sanal makinamız var. Bunların yedeklenmesi ve makina bozulduğunda başka makinaya hızlıca yüklenebilmesi için neler yapabiliriz. Tüm makinanın imajının mı yedeğini almalı yoksa sadece sanal makinaların yedeklerini mi almalıyız? Kullandığınız yazılımlar nelerdir?
  • 08-01-2024, 09:06:12
    #2
    veeam backup kullanabilirsiniz bütçede problem yoksa. v-center kullanılıyorsa eğer ekstra olarak üstüne snapshot alabilirsiniz
  • 08-01-2024, 09:40:57
    #3
    Eğer storage ile birlikte backup çözümü arıyorsanız Synology cihazlar ile birlikte çalışan Synology Active Backup for Business kullanabilirsiniz, aynı tür bir sunucu kurup Hyper-V rolü ile birlikte replica edebilirsiniz.