• 01-01-2024, 19:02:21
    #1
    Merhaba
    Elimde boşta duran bir sunucu var.Buna centos kurulacaktır.Kendim pc başında olmadığım için yardımcı olabilecek var mı?
  • 01-01-2024, 19:08:15
    #2
    Vmware esxi aracılığıyla kurulacaksa yardımcı olabilirim, PM den ulaşabilirsiniz.
  • 01-01-2024, 19:09:18
    #3
    Merhaba,

    Profilimdeki whatsapp numarası üzerinden yazarsanız yardımcı olurum hocam.