Linux işletim sistemi Plesk panelli bi sunucum var buna winamptan yayın yapmak için kurulum yapmam gerekiyor fakat dosyaları ve nasıl kurulacağı hakkında pek bilgim yok yardım ederseniz sevinirim
Konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum bi kategori bulamadım
Radyo Kurulum Sorunu
1
●1.057
- 23-05-2009, 23:02:25Radyo kurulumu
AlıntıAlıntıMaxUser=32 // Maximum dinleyici sayısıAlıntı
Password=Sifre // Radyo yayını için kullanılan şifre
PortBase=Port // Radyo yayını için kullanılacak port
DestIP=ip // Radyo yayını için kullanılacak IP
Bu bölümü ayarladıktan sonra kayıt edip çıkıyoruz ve ./sc_serv komutu ile radyoyu çalıştırıyoruz.