• 22-05-2009, 23:27:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Linux işletim sistemi Plesk panelli bi sunucum var buna winamptan yayın yapmak için kurulum yapmam gerekiyor fakat dosyaları ve nasıl kurulacağı hakkında pek bilgim yok yardım ederseniz sevinirim
    Konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum bi kategori bulamadım
  • 23-05-2009, 23:02:25
    #2
    Radyo kurulumu

    Alıntı
    tar zxvf sc_serv_1.9.8_Linux.tar.gz
    Alıntı
    pico sc_serv.conf
    MaxUser=32 // Maximum dinleyici sayısı
    Password=Sifre // Radyo yayını için kullanılan şifre
    PortBase=Port // Radyo yayını için kullanılacak port
    DestIP=ip // Radyo yayını için kullanılacak IP

    Bu bölümü ayarladıktan sonra kayıt edip çıkıyoruz ve ./sc_serv komutu ile radyoyu çalıştırıyoruz.