• 14-02-2007, 18:09:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir vpsem var amerkiada softlayer datacenterında
    512mb ram garanti 1024 kullanılabilir
    Fakat ara ara sitelerime bölgesel olarak erişim duruyor 6 7 saat sonra tekrar ulsaılabiliyor ama ben bu kesinti sırasında ipler üzerinden vpseme ulaşabiliyorum ve cpu ve işlemci seviyeleri neredeyse sıfıra yakın ramde yüzde 60 larda. Sonra domainime başlat çalıştırdan ping cektiğim zaman ana bilgisayara ulaşılamadı cevapı alıyorum ama ipler calısıyor. ns1.domain.com a ping cekiyorum ondada pcye ulasılamıyor hatası veriyor. Ama bu sırada msnedeki diğer arkadaşların pekçoğu siteye girebiliyor. Amerikadaki hosting firmasıda giriyor.
    Name server olan domainler isimtescilde kayıtlı ulasılamıyan sitelerin domainleri çeşitli enom var isimtescil var turkticaret var.
    Sizce sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?
  • 14-02-2007, 18:43:04
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    sitenin nsleri yenimi yönlendirildi
  • 14-02-2007, 23:30:26
    #3
    3 ay önce yönlendi nameserverlar ve domainlerin nsleri
  • 14-02-2007, 23:46:31
    #4
    makinende ki host adress ini kontrol et.
  • 14-02-2007, 23:53:25
    #5
    Kurumsal PLUS
    Sitene giremeyen insanlar belirli kişilerse mesela izmirden 5 kişi giriyor 1 kişi giremiyorsa ADSL DNS lerinin otomatik olmayışından veya bu TTNET in yasakladıgı sitelere girmek için abuk sabuk DNS resetleyen değiştiren program kullandıklarından giremiyorlardır dnsstuff da sitene ulaşabiliyorsan heryerde ulaşım olur

    Sunucu linux sa resolver üzerine türktelekom dns lerini ekle
  • 15-02-2007, 12:49:36
    #6
    Ni-osman verdiğin bilgiler için tesekkürler ama genel anlamda insanlar griyor ben giremiyordum sonra treewalk denen bir dns programı yükledikten sonra ben sitelerime rahat rahat girmeye başladım önceden ebay girerken bile arada sayfa görüntülenemiyor hatası veriyordu bu programdan sonra o hatada ortadan kalktı.

    Senin dediğin türk telekom dnslerini nasıl ekleyebilirim yardımcı olabilirmisin...
  • 15-02-2007, 13:49:09
    #7
    Kurumsal PLUS
    nano /etc/resolv.conf

    yaz sonra alttaki dns leri ekle

    nameserver 195.175.39.39
    nameserver 195.175.39.40

    gibi

    ve restart at named e burak gelsin
  • 12-05-2007, 19:14:39
    #8
    bu dnsler hala geçerlimi acaba ?
  • 14-05-2008, 23:36:57
    #9
    aynı sorun aynı sorunç telekomun bölgesel dns sorunu. izmirdeki giriyor antalyadaki giremiyor çünkü telekomun izmirdeki müşterisi siteyi buluyor antalyadaki bulamiyor. böylesine sinir bozucu bir sorun bilmiyorum. dört senedir peşimide birakmadi bu sorun. sunucuyu yurtdisina tasidim yine ayni sorun yuzunden bazı gunler sitelerim off durumda. 6 ay sorun olmuyor sonra tekrar. lanet olsun türk telekom denen şirkete. beceriksizler sürüsü...