• 13-04-2023, 04:58:23
    #1
    Merhabalar yeni sunucuda cpanel sunucuya mariadb yükseltmek istiyorum ancak whm panelde mariadb kaldırılmış sanırım mariadb 10x sürümüne yükseltmenin bir yolu varmı.
  • 13-04-2023, 05:39:00
    #3
    Maalesef işe yaramadı
  • 13-04-2023, 06:33:19
    #4
    Merhaba,

    rhel8 yapıda örneğin centos 8, almalinux 8, rockylinux 8 gibi bir işletim sistemine sahip iseniz mysql 8.x varsayılan geldiğinden mariadb upgrade edemiyorsunuz. Ancak mariadb kurmanın en sağlıklı ve kolay yolu cPanel i ilk kurarken işletim sisteminde bir dosya açıp parametre ekleyip ardından kurulum komutunu koşturmak ile mariadb kurmak mümkündür.

    İyi çalışmalar.