bu cronda ne sorun var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu cronda ne sorun var
4
●
622
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
bu cronda ne sorun var
02-02-2007, 15:44:05
#1
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
********
03-02-2007, 02:23:24
#2
Alexis
Emin değilim ama: ay, ayın günü, haftanın günü, bunlara * koymayı dene. Senin panel farklı geldi yoksa ingilizce kullandığımdan mı kestiremedim.
03-02-2007, 02:51:25
#3
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
valla onuda bi deniyim
04-02-2007, 12:13:25
#4
yeniturku
bu bilgi benim de işime yarayacak
04-02-2007, 13:20:42
#5
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
restart = reboot aynı komut
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler