Plesk panele Litespeed kurup kaldırdıktan sonra, sunucuda var olan bütün siteler 502 bad gateway hatası vermeye başladı. Birçok şey denedim ama düzeltemedim. Firewallu da mod securtiy e kapadım ama olmadı. Siteler bir süre çalışıyor ama en geç iki üç saat sonra 502 bad gateway hatası veriyor ve aşağıdaki hatayı alıyorum.
