• 03-11-2022, 22:24:47
    #1
    Selamlar.

    Plesk panele Litespeed kurup kaldırdıktan sonra, sunucuda var olan bütün siteler 502 bad gateway hatası vermeye başladı. Birçok şey denedim ama düzeltemedim. Firewallu da mod securtiy e kapadım ama olmadı. Siteler bir süre çalışıyor ama en geç iki üç saat sonra 502 bad gateway hatası veriyor ve aşağıdaki hatayı alıyorum.

  • 03-11-2022, 22:25:36
    #2
    Sunucu Optimizasyonu⚡
    ücretli destek icin ulaşabilirsiniz.
  • 03-11-2022, 22:30:34
    #3
    Kurumsal PLUS
    Merhaba, yardımcı olabiliriz.
    Tarafınıza mesaj gönderdik.