• 17-03-2009, 13:52:07
    #1
    Arkadaslar ben yeni bir vps aldim .. plesk panelli ve dili ingizlice pek bisey anlamiyorum. Domaini ekledim ve siteyi kurmak için ftp hesabini nasil açacam ?yardimci olursaniz sevinirim...
  • 17-03-2009, 13:55:43
    #2
    açtığın domainin üstüne tıkla orda setup yazar az üstte ona bastğında ftp login diye bi bölüm gelir ordan yapabilirsin
  • 17-03-2009, 13:59:17
    #3
    McCOY35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açtığın domainin üstüne tıkla orda setup yazar az üstte ona bastğında ftp login diye bi bölüm gelir ordan yapabilirsin
    dedigini yaptim McCOY35 ve

    Alıntı
    Information: Forwarding settings on the domain were changed.
    yazdi .. ama ftp bilgilerim yok nasilgirecem ftp ye bilmiyorum ?
  • 17-03-2009, 14:09:01
    #4
    [img=http://img4.imageshack.us/img4/747/screenhunter1p.th.jpg]
    [img=http://img14.imageshack.us/img14/1157/screenhunter2i.th.jpg]

    resimlerden anlaşılır umarım olmazsa msn adresini pm at ordan yardım edeyim
  • 17-03-2009, 14:15:33
    #5
    PM Attim