• 15-03-2009, 12:07:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar sunucuda mssql 2000 v8 yüklü bunu nasıl 2005'e yükselte bilirim yardımcı olabilecek arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
  • 15-03-2009, 22:39:15
    #2
    SQL Sever V2000 i kaldır.
    V2005 kur. tablolarını v2005 e atach et.
    Bilmen gereken şey : SQL Server v2000 databasi ni , v2005 de kullanabilirsin. Ama bir database i v2005 de açarsan artık onu 2000 de çalıştıramazsın.
  • 15-03-2009, 23:16:05
    #3
    Daha detaylı birşekilde anlatmanız mümkünlü yada msn üzerinden görüşmemiz ?