Mssql 2000 versiyon yükseltme ??? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mssql 2000 versiyon yükseltme ???
2
●
445
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Mssql 2000 versiyon yükseltme ???
15-03-2009, 12:07:42
#1
E2servers
Merhaba arkadaşlar sunucuda mssql 2000 v8 yüklü bunu nasıl 2005'e yükselte bilirim yardımcı olabilecek arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
15-03-2009, 22:39:15
#2
Meksikalı
SQL Sever V2000 i kaldır.
V2005 kur. tablolarını v2005 e atach et.
Bilmen gereken şey : SQL Server v2000 databasi ni , v2005 de kullanabilirsin. Ama bir database i v2005 de açarsan artık onu 2000 de çalıştıramazsın.
15-03-2009, 23:16:05
#3
E2servers
Daha detaylı birşekilde anlatmanız mümkünlü yada msn üzerinden görüşmemiz ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler