• 13-03-2009, 22:48:49
    #1
    Linux vps de pleski kapatmak istiyorum çok fazla ram yediği için ssh den komutla lazım olduğu zamanda çalıştırmak .
  • 13-03-2009, 22:51:46
    #2
    mow
    Üyeliği durduruldu
    Çok bilmemekle beraber plesk 2.5 kullanırken

    #service psa stop

    yazmak yeterli oluyordu, herhalde değişmemiştir korkmadan deneyeblirsin, bir sorun oluşturmaz.
  • 13-03-2009, 22:54:32
    #3
    /etc/rc.d/init.d/psa stopall
  • 13-03-2009, 23:22:02
    #4
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /etc/rc.d/init.d/psa stopall
    Yaptım ama sanırım tüm servisleri durduruyor gibi ?; Evet tüm siteler uçtu
  • 13-03-2009, 23:25:14
    #5
    mow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bilmemekle beraber plesk 2.5 kullanırken
    #service psa stop
    yazmak yeterli oluyordu, herhalde değişmemiştir korkmadan deneyeblirsin, bir sorun oluşturmaz.
    Evet evet bu oldu service psa stop

    Teşekkürler +
  • 13-03-2009, 23:25:32
    #6
    edit edit.