Pleski Nasıl Kapatabilirim ? Bilgisi Olan - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pleski Nasıl Kapatabilirim ? Bilgisi Olan
5
●
468
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Pleski Nasıl Kapatabilirim ? Bilgisi Olan
13-03-2009, 22:48:49
#1
HaCKeW
Linux vps de pleski kapatmak istiyorum çok fazla ram yediği için ssh den komutla lazım olduğu zamanda çalıştırmak .
13-03-2009, 22:51:46
#2
mow
Üyeliği durduruldu
Çok bilmemekle beraber plesk 2.5
kullanırken
#service psa stop
yazmak yeterli oluyordu, herhalde değişmemiştir korkmadan deneyeblirsin, bir sorun oluşturmaz.
13-03-2009, 22:54:32
#3
JustRulz
/etc/rc.d/init.d/psa stopall
13-03-2009, 23:22:02
#4
HaCKeW
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
/etc/rc.d/init.d/psa stopall
Yaptım ama sanırım tüm servisleri durduruyor gibi ?; Evet tüm siteler uçtu
13-03-2009, 23:25:14
#5
HaCKeW
mow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok bilmemekle beraber plesk 2.5
kullanırken
#service psa stop
yazmak yeterli oluyordu, herhalde değişmemiştir korkmadan deneyeblirsin, bir sorun oluşturmaz.
Evet evet bu oldu service psa stop
Teşekkürler
+
13-03-2009, 23:25:32
#6
JustRulz
edit edit.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler