victories adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Homelab Kuranlar Kulübü
29
●2.072
- 27-01-2025, 16:34:03Rack tipi Dell R620 kullanıyorum.yalnizlarkulubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2025, 16:35:11ev ortamında çok fazla ses çıkarmıyor mu?victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2025, 14:28:02pihole adlist ararken buldum konuyu
biraz eskimiş ama yazmak istedim.
birkaç yıl öncesine kadar rasbery pi üzerine portainer io kurup aşağıdaki yazılımları docker ile kullanıyordum. Şuan Synology DS224+ kullanıyorum daha hızlı ve container manager ile her yazılım için ağda farklı ip tanımlaması yapabiliyorum. Sabit ip gerekmeden Cloudflare zero trust ile modem den port açmadan uygulamalara erişebiliyorum.
- Portainer.io (Docker yönetim için)
- Nginx
- Pihole (reklam önleyici)
- nextcloud (foto, dosya yedek vs)
- StirlingPDF (pdf düzenleme)
- qbittorrent (torrent indirme ve seed)
- komga (pdf/epub kitap dergi arşivi için)
- minecraft bedrock server (oğlum için)
- Plex (film dizi müzik arşivi için)
- wireguard (eve bağlanmak için)
- 25-07-2025, 22:40:29
bende kurdum xpengology üzerine şuan.
kasa jonsbo n5
tunnelleme için pangolin ve cloudflare tunnel kullanıyorum ikisi birden.
genelde plex anime ağırlıklı
donanım :

Disk :

- 24-08-2025, 14:32:03çözüm güzel ama donanım çok iyi sayılmaz. Mac Studio ile düşük güç tüketimi ve max performans lokum gibi . Aynı senaryoyu bende kullanıyorumnsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz eskimiş ama yazmak istedim.
bende kurdum xpengology üzerine şuan.
