• 27-01-2025, 16:31:09
    #10
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman benim şimdi kullandığım gibi sabit ip adresi ve uygun fiyatlı bir sunucu almanı tavsiye ederim. ssd diskle beraber 10k civarına patlar 256gb ramli 2x2670v2 işlemcili bir makine.

    Çok fazla teknik bilginiz yoksa Windows server kurduktan sonra vmware workstation ile bridge modda sanal makineleri kurup farklı portlardan hizmetlerinize ulaşabilirsiniz.

    Linux bilginiz iyiyse direk esx kurup pfsense den yönlendirme yapabilirsiniz. Her halükarda modeminizin arayüzüne aşina olmalı, port yönlendirme işlemi yapabiliyor olmalısınız.
    tower sunucumu kullanıyorsunuz yoksa rack sunucu mu
  • 27-01-2025, 16:34:03
    #11
    yalnizlarkulubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tower sunucumu kullanıyorsunuz yoksa rack sunucu mu
    Rack tipi Dell R620 kullanıyorum.
  • 27-01-2025, 16:35:11
    #12
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rack tipi Dell R620 kullanıyorum.
    ev ortamında çok fazla ses çıkarmıyor mu?
  • 27-01-2025, 16:45:29
    #13
    Çok yoğun çalıştırmadığım için sesi çok çıkmıyor. 256gb ram ve 40 çekirdek işlemci gücüne karşılık sesi kabul edilebilir durumda bence.
  • 05-04-2025, 14:28:02
    #14
    pihole adlist ararken buldum konuyu biraz eskimiş ama yazmak istedim.

    birkaç yıl öncesine kadar rasbery pi üzerine portainer io kurup aşağıdaki yazılımları docker ile kullanıyordum. Şuan Synology DS224+ kullanıyorum daha hızlı ve container manager ile her yazılım için ağda farklı ip tanımlaması yapabiliyorum. Sabit ip gerekmeden Cloudflare zero trust ile modem den port açmadan uygulamalara erişebiliyorum.
    • Portainer.io (Docker yönetim için)
    • Nginx
    • Pihole (reklam önleyici)
    • nextcloud (foto, dosya yedek vs)
    • StirlingPDF (pdf düzenleme)
    • qbittorrent (torrent indirme ve seed)
    • komga (pdf/epub kitap dergi arşivi için)
    • minecraft bedrock server (oğlum için)
    • Plex (film dizi müzik arşivi için)
    • wireguard (eve bağlanmak için)
  • 25-07-2025, 22:40:29
    #15
    bende kurdum xpengology üzerine şuan.
    kasa jonsbo n5
    tunnelleme için pangolin ve cloudflare tunnel kullanıyorum ikisi birden.
    genelde plex anime ağırlıklı
    donanım :


    Disk :
  • 19-08-2025, 23:26:44
    #16
    Dell OptiPlex 3070 Mico Intel i3-9100T 8GB RAM 128GB M2 SSD NvMe de olabilir 😅 256GB HDD + WiFi

    Proxmax sanallaştırma
    2 ayrı Debian CT
    CasaOs
    AzureCast
    CF Tunnel ile dünyadan ulaşım 😂
  • 24-08-2025, 14:32:03
    #17
    nsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dell OptiPlex 3070 Mico Intel i3-9100T 8GB RAM 128GB M2 SSD NvMe de olabilir 😅 256GB HDD + WiFi

    Proxmax sanallaştırma
    2 ayrı Debian CT
    CasaOs
    AzureCast
    CF Tunnel ile dünyadan ulaşım 😂
    çözüm güzel ama donanım çok iyi sayılmaz. Mac Studio ile düşük güç tüketimi ve max performans lokum gibi . Aynı senaryoyu bende kullanıyorum
  • 25-08-2025, 19:38:15
    #18
    Ekip giderek artmış Mutlu etti.