arkadaÅŸlar merhaba
bir tane sitem vardı host çok yavaştı değiştirdim başka bir servera geçtim sitem ve eskı hosttan iki tane de subdomain de vardı.ftp bomboş nasıl eski dbleri getirebılrım birsürü konu vardı.
Host Değiştirdim Şimdi NeYapıcam?
3
●402
- 08-03-2009, 12:54:49Eğer aktarımı onlar yaptıysa aktarımıda yapacaklarıdır.Hosting yöneticisiyle iletişime geç dostum.
Hostu değiştirirken yedek almadınızmı ?