• 06-03-2009, 22:23:58
    #1
    Arkadaşlar Putty i açıyorum.Kullanıcı adı şifre yazıyorum ve kapanıyor.Sizce nedendir

    Not: Kapanan hesap root değil,ssh'dan oluşturduğum bir hesaptır.
  • 07-03-2009, 13:12:33
    #2
    Yardım edebilecek arkadaş varmı ?
  • 07-03-2009, 13:34:21
    #3
    Kurumsal Üye
    SSH yetkisi yoktur muhtemelen. Panel kullanıyormusunuz ? Kullanıyorsanız hangi panel ?
  • 07-03-2009, 13:39:32
    #4
    Plesk panel kullanıyorum.
  • 07-03-2009, 14:02:12
    #5
    Kurumsal Üye
    SSH'dan hangi komutla oluşturmuştunuz hesapları ?
  • 07-03-2009, 14:05:38
    #6
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSH'dan hangi komutla oluşturmuştunuz hesapları ?
    Bu konularda daha yeniyim.Bir arkadaş adduser ile oluştur dedi oluşturdum.Sonra şifrede atadım.
  • 07-03-2009, 14:28:36
    #7
    Kurumsal Üye
    adduser ile oluşturduysanız herhangi bir sorun olmaması lazım.

    Komutlar şu şekilde, tekrar deneyin isterseniz.

    adduser onurss
    passwd onurss

    passswd onurss komutundan sonra sizden 2 kez şifre belirlemenizi isteyecek.
  • 07-03-2009, 14:31:39
    #8
    Teşekkürler Onurss ama solmuyor. SSH Secure Shell Client ilede giriş yaptım bağlanamıyor.

    Neyse biraz daha uğraşayım
  • 07-03-2009, 14:37:19
    #9
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Ben putty harici olarak Xshell 3.0. kullanıyorum çok güzel bir program tavsiye ederim.
    buradan indirebilirsin.