Ssh'da kullanıcı girişi yapınca kapanıyor :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ssh'da kullanıcı girişi yapınca kapanıyor :S
12
●
4.223
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Ssh'da kullanıcı girişi yapınca kapanıyor :S
1
2
06-03-2009, 22:23:58
#1
BarCode
Arkadaşlar Putty i açıyorum.Kullanıcı adı şifre yazıyorum ve kapanıyor.Sizce nedendir
Not:
Kapanan hesap root değil,ssh'dan oluşturduğum bir hesaptır.
07-03-2009, 13:12:33
#2
BarCode
Yardım edebilecek arkadaş varmı ?
07-03-2009, 13:34:21
#3
Onurss
Kurumsal Üye
SSH yetkisi yoktur muhtemelen. Panel kullanıyormusunuz ? Kullanıyorsanız hangi panel ?
07-03-2009, 13:39:32
#4
BarCode
Plesk panel kullanıyorum.
07-03-2009, 14:02:12
#5
Onurss
Kurumsal Üye
SSH'dan hangi komutla oluşturmuştunuz hesapları ?
07-03-2009, 14:05:38
#6
BarCode
Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SSH'dan hangi komutla oluşturmuştunuz hesapları ?
Bu konularda daha yeniyim.Bir arkadaş adduser ile oluştur dedi oluşturdum.Sonra şifrede atadım.
07-03-2009, 14:28:36
#7
Onurss
Kurumsal Üye
adduser ile oluşturduysanız herhangi bir sorun olmaması lazım.
Komutlar şu şekilde, tekrar deneyin isterseniz.
adduser onurss
passwd onurss
passswd onurss komutundan sonra sizden 2 kez şifre belirlemenizi isteyecek.
07-03-2009, 14:31:39
#8
BarCode
Teşekkürler
Onurss
ama solmuyor. SSH Secure Shell Client ilede giriş yaptım bağlanamıyor.
Neyse biraz daha uğraşayım
07-03-2009, 14:37:19
#9
EuK
Üyeliği durduruldu
Ben putty harici olarak Xshell 3.0. kullanıyorum çok güzel bir program tavsiye ederim.
buradan indirebilirsin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler