Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SSH'dan hangi komutla oluşturmuştunuz hesapları ?
Bu konularda daha yeniyim.Bir arkadaş adduser ile oluştur dedi oluşturdum.Sonra şifrede atadım.