merhaba,
centos sunucu kurdum.
bu sunucuya web sunucusuna
ffmpeg ve diger eklentileri yükledim.
aldıgım hatalar.
ffmpeg çalışmıyor.
httacces dosyaları çalışmıyor.
Sunucu açıldıgında apache otomatik başlamıyor. Sonradan maneul olarak çalıştırıyorum
sunucu kurdum aldıgım hatalar?
2
●441
- 18-02-2009, 15:48:22Üyeliği durdurulduHangi centos ? kac bit 32, 64nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apache neden otomatik baslamiyor bir hata falan varmi onlari kontrol et - 18-02-2009, 16:31:10Üyeliği durduruldubunları nasıl kuruyorsunuz
çalışmıyor derken hata mesajı mı alıyorsunuz.
açık yazmak bu kadar zor mu?