• 13-02-2009, 16:15:08
    #1
    merhaba,
    centos sunucu kurdum.
    bu sunucuya web sunucusuna

    ffmpeg ve diger eklentileri yükledim.

    aldıgım hatalar.

    ffmpeg çalışmıyor.
    httacces dosyaları çalışmıyor.
    Sunucu açıldıgında apache otomatik başlamıyor. Sonradan maneul olarak çalıştırıyorum
  • 18-02-2009, 15:48:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba,
    centos sunucu kurdum.
    bu sunucuya web sunucusuna
    ffmpeg ve diger eklentileri yükledim.
    aldıgım hatalar.
    ffmpeg çalışmıyor.
    httacces dosyaları çalışmıyor.
    Sunucu açıldıgında apache otomatik başlamıyor. Sonradan maneul olarak çalıştırıyorum
    Hangi centos ? kac bit 32, 64
    apache neden otomatik baslamiyor bir hata falan varmi onlari kontrol et
  • 18-02-2009, 16:31:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bunları nasıl kuruyorsunuz
    çalışmıyor derken hata mesajı mı alıyorsunuz.

    açık yazmak bu kadar zor mu?