ulturahosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani biçok yol var fakat çok karışık işler bunlar.Hele birde sunucun çok güvenliği sağlam biyerdeyse daha da zor işin.
Nat olarak ayarlama Bridge oalrak ayarlama filan bunlar biraz karışık...Çözen olursa banada anlatsın ben datacenterdan ban yiyip duruyorum sürekli...