Kendi bilgisayarimdan dosya paylasabilirmiyim?
3
●399
- 04-02-2009, 23:00:32arkadaslar merak ediyorum kendi bilgisayarimdan dosya paylasabilirmiyim nete ? ben yuklicem basklari indirecek... net hizim 8000 kps heralde bi sorun olmaz ... acaba IP numaramla bu mumkun mudur ? mumkun ise gereken programlar fln nelerdir .. bilgilendirirseniz sevinirim.....
- 05-02-2009, 16:47:59İnternet bağlantısı direk sunucudan başlıyorsa (ethernet ile değil) bir dosya veya klasör e paylaşım verdiğinde Windows da
\\10.0.0.2
şeklinde yazdıgında direk sunucunun administrator şifresini sorar..
Şifreyi girersin ve dosya paylaşımı karşına çıkar..
Bunu paylaşım izinlerinden şifresiz de yapabilirsin. - 06-02-2009, 13:46:50Üyeliği durdurulduadsl kullanıyorsanız modemden port yönlendirme yapmaniz gerekiyorhalil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
