• 04-02-2009, 23:00:32
    #1
    arkadaslar merak ediyorum kendi bilgisayarimdan dosya paylasabilirmiyim nete ? ben yuklicem basklari indirecek... net hizim 8000 kps heralde bi sorun olmaz ... acaba IP numaramla bu mumkun mudur ? mumkun ise gereken programlar fln nelerdir .. bilgilendirirseniz sevinirim.....
  • 05-02-2009, 16:47:59
    #2
    Kurumsal PLUS
    İnternet bağlantısı direk sunucudan başlıyorsa (ethernet ile değil) bir dosya veya klasör e paylaşım verdiğinde Windows da

    \\10.0.0.2

    şeklinde yazdıgında direk sunucunun administrator şifresini sorar..

    Şifreyi girersin ve dosya paylaşımı karşına çıkar..

    Bunu paylaşım izinlerinden şifresiz de yapabilirsin.
  • 05-02-2009, 20:31:42
    #3
    bilgi için saol ni-osman ..
  • 06-02-2009, 13:46:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar merak ediyorum kendi bilgisayarimdan dosya paylasabilirmiyim nete ? ben yuklicem basklari indirecek... net hizim 8000 kps heralde bi sorun olmaz ... acaba IP numaramla bu mumkun mudur ? mumkun ise gereken programlar fln nelerdir .. bilgilendirirseniz sevinirim.....
    adsl kullanıyorsanız modemden port yönlendirme yapmaniz gerekiyor