Esx-i Sunucumuzun bir VM'inde böyle bir hata almaktayız. Makine network'e çıkmıyor, hata veriyor. Aynı VM daha önce ilgili sunucuda çalışmaktaydı fakat nvram dosyasında değişiklik yapmamızın ardından çalışmamaya başladı.
aşağıda SS'de yer alan hatayı almaktayız. Çözümünü bilenler, çözebilecek olanlar iletişim numaramızdan ulaşabilirler. AnyDesk ile işlem yapılacaktır. Aynı problemi yaşamamış ya da çözebileceğinden emin olmayanlar lütfen iletişmie geçmesin.
+90 553 779 89 80
https://wa.me/905537798980
