• 26-12-2006, 22:54:37
    #1
    Sunucumda mail sorununu bir türlü çözemedik

    xxxx@domain.com gibi yerden bütün mailleri alıyor ve gönderiyor

    ama xx@mynet.com , xx@hotmail.com gibi yerlere ne gönderiyor ne alıyor

    tavsiye edeceğiniz işlemleri yazarsanız sevinirim
    Teşekkürler
  • 27-12-2006, 00:14:10
    #2
    exim'i yeniden kurmayı denedinizmi?

    ssh'e bağlanın
    /scripts/eximup --force
    yazın
  • 27-12-2006, 00:22:37
    #3
    İşletim sistemi nedir?
    Panel olarak ne kullanıyorsun?
    Mail server?

    Bunlara cvp verebilirsen belki çözebiliriz.
  • 27-12-2006, 13:38:10
    #4
    Bilisim06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşletim sistemi nedir?
    Panel olarak ne kullanıyorsun?
    Mail server?

    Bunlara cvp verebilirsen belki çözebiliriz.
    Linux
    Cpanel/Fantastico

    mail server derken ?
  • 27-12-2006, 21:44:38
    #5
    mail server derken merak mail smtp mail vs