Sunucumda mail sorununu bir türlü çözemedik
xxxx@domain.com gibi yerden bütün mailleri alıyor ve gönderiyor
ama xx@mynet.com , xx@hotmail.com gibi yerlere ne gönderiyor ne alıyor
tavsiye edeceğiniz işlemleri yazarsanız sevinirim
Teşekkürler
Çözemedigimiz mail sorunu
4
●653
- 27-12-2006, 00:14:10exim'i yeniden kurmayı denedinizmi?
ssh'e bağlanın
/scripts/eximup --force
yazın - 27-12-2006, 13:38:10