• 24-01-2009, 09:15:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Linux sunucuya radio kurarken
    -----------
    error opening source socket! FATAL ERROR! Some other process is using this port!
    -----
    şeklinde bir hatayla karşılaştım.Portun açık olmadığını söylüyor yanlış anlamadıysam.Plesk kullanıyorum, bu portu nasıl açabilirim?

    edit: başlığı eksik yazmışım düzeltemedim
  • 24-01-2009, 11:22:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kurulumda yardım edecek kimse yokmu?
  • 28-01-2009, 03:28:23
    #3
    portu başka bir işlem kullanıyormuş.
    conf dosyasında başka bir port yazın.
  • 28-01-2009, 07:21:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    portu başka bir işlem kullanıyormuş.
    conf dosyasında başka bir port yazın.
    sorun çözülmüştür teşekkürler.