-----------
error opening source socket! FATAL ERROR! Some other process is using this port!
-----
şeklinde bir hatayla karşılaştım.Portun açık olmadığını söylüyor yanlış anlamadıysam.Plesk kullanıyorum, bu portu nasıl açabilirim?
edit: başlığı eksik yazmışım düzeltemedim