• 16-01-2009, 17:00:32
    #1
    ionCube kurulumu localhosta kurmayı baya aradım ama net bişey bulamadım yardımcı olurmusunuz
  • 16-01-2009, 17:14:46
    #2
    Öncelikle usr/local içine giriyoruz, dosyalarımızı indiriyoruz, açtığımız dosya içine giriyoruz dir yazıyoruz 4.4 dosyaları varmı kontrol ediyoruz. varmış. dosyaları belirtiğimiz dizine taşıyoruz. 4.4 dosyalarını taşıyoruz çünkü php sürümün 4.4.7
    cd /usr/local
    wget http://downloads2.ioncube.com/loader...lin_x86.tar.gz
    tar zfx ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
    cd ioncube
    cp ioncube_loader_lin_4.4* /usr/local/lib/php/extensionsşimdi php.ini dosyasını açıyoruz. sende zend kurulu olduğu için

    pico /usr/local/Zend/etc/php.ini
    ctrl v tuşlarıyla sona geliyoruz. veya ctrl w ile [Zend] diye aratıyoruz. ve hemen altına aşağıdaki satırı ekliyoruz.

    zend_extension = /usr/local/lib/php/extensions/ioncube_loader_lin_4.4.sozend_extension_ts = /usr/local/lib/php/extensions/ioncube_loader_lin_4.4_ts.so

    Daha sonrasında Apache'yi resetliyoruz.

    service httpd restartphp -v


    Ç(ALINTIDIR)
  • 16-01-2009, 17:32:50
    #3
    kendi evde pc kurmayı denedim bir makala buldum ama olmadı


    alıntı

    5- Ioncube kullanımı için;
    Ekteki dosyayı indirin(ioncube.zip) C:\AppServ\www klasörünün içine zipten
    çıkarıp yükleyin.
    Ardından C:\WINDOWS\php.ini dosyasını açın ve [PHP] sonraki satıra
    zend_extension_ts = C:\AppServ\www\ioncube\ioncube_loader_win_5.2.dll ekleyin ve dosyayı kaydedip çıkın.
  • 02-05-2009, 13:46:07
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle usr/local içine giriyoruz, dosyalarımızı indiriyoruz, açtığımız dosya içine giriyoruz dir yazıyoruz 4.4 dosyaları varmı kontrol ediyoruz. varmış. dosyaları belirtiğimiz dizine taşıyoruz. 4.4 dosyalarını taşıyoruz çünkü php sürümün 4.4.7
    cd /usr/local
    wget http://downloads2.ioncube.com/loader...lin_x86.tar.gz
    tar zfx ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
    cd ioncube
    cp ioncube_loader_lin_4.4* /usr/local/lib/php/extensionsşimdi php.ini dosyasını açıyoruz. sende zend kurulu olduğu için

    pico /usr/local/Zend/etc/php.ini
    ctrl v tuşlarıyla sona geliyoruz. veya ctrl w ile [Zend] diye aratıyoruz. ve hemen altına aşağıdaki satırı ekliyoruz.

    zend_extension = /usr/local/lib/php/extensions/ioncube_loader_lin_4.4.sozend_extension_ts = /usr/local/lib/php/extensions/ioncube_loader_lin_4.4_ts.so

    Daha sonrasında Apache'yi resetliyoruz.

    service httpd restartphp -v


    Ç(ALINTIDIR)
    çalıntı olduğu belli zaten adam localhost diyor sen gitmiş linuxa kurulumunu anlatıyorsun.
    diğeri desen ekteki dosya diyor, ekte dosya yok, madem alıntı yapacaksanız adam gibi yapın. burası webmaster forumu.
  • 02-05-2009, 16:07:34
    #5
    Apache2Triad programını kullanırsan, ioncube yüklü olarak geliyor.
  • 07-05-2009, 08:36:50
    #6
    Zafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apache2Triad programını kullanırsan, ioncube yüklü olarak geliyor.
    Güzel server ama acayip kasıyor...
    İndirmek isteyen arkadaşlar olursa SourceForge.net: Apache2Triad: Files