ioncube kurulumu localhosta nasıl yapılıyor
5
●3.246
- 16-01-2009, 17:14:46Öncelikle usr/local içine giriyoruz, dosyalarımızı indiriyoruz, açtığımız dosya içine giriyoruz dir yazıyoruz 4.4 dosyaları varmı kontrol ediyoruz. varmış. dosyaları belirtiğimiz dizine taşıyoruz. 4.4 dosyalarını taşıyoruz çünkü php sürümün 4.4.7
cd /usr/local
wget http://downloads2.ioncube.com/loader...lin_x86.tar.gz
tar zfx ioncube_loaders_lin_x86.tar.gz
cd ioncube
cp ioncube_loader_lin_4.4* /usr/local/lib/php/extensionsşimdi php.ini dosyasını açıyoruz. sende zend kurulu olduğu için
pico /usr/local/Zend/etc/php.ini
ctrl v tuşlarıyla sona geliyoruz. veya ctrl w ile [Zend] diye aratıyoruz. ve hemen altına aşağıdaki satırı ekliyoruz.
zend_extension = /usr/local/lib/php/extensions/ioncube_loader_lin_4.4.sozend_extension_ts = /usr/local/lib/php/extensions/ioncube_loader_lin_4.4_ts.so
Daha sonrasında Apache'yi resetliyoruz.
service httpd restartphp -v
Ç(ALINTIDIR) - 16-01-2009, 17:32:50kendi evde pc kurmayı denedim bir makala buldum ama olmadı
alıntı
5- Ioncube kullanımı için;
Ekteki dosyayı indirin(ioncube.zip) C:\AppServ\www klasörünün içine zipten
çıkarıp yükleyin.
Ardından C:\WINDOWS\php.ini dosyasını açın ve [PHP] sonraki satıra
zend_extension_ts = C:\AppServ\www\ioncube\ioncube_loader_win_5.2.dll ekleyin ve dosyayı kaydedip çıkın. - 02-05-2009, 13:46:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çalıntı olduğu belli zaten adam localhost diyor sen gitmiş linuxa kurulumunu anlatıyorsun.tolgakizilates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğeri desen ekteki dosya diyor, ekte dosya yok, madem alıntı yapacaksanız adam gibi yapın. burası webmaster forumu. - 07-05-2009, 08:36:50Güzel server ama acayip kasıyor...Zafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndirmek isteyen arkadaşlar olursa SourceForge.net: Apache2Triad: Files