• 26-04-2021, 22:37:51
    #1
    Merhaba.

    Hetzner firmasından kimlik onayı ve kredi kartı onayı vs. işlemlerini hallettim. Bugün karıştırırken "Sunucu Ekle" kısmından cloud sunuculardan birine ekleyiverdim yanlışlıkla. Sonra sildim filan...

    Hetzner firmasında alım işlemi nasıl oluyor. Ücret bile ödemeden hemen nasıl sunucumu oluşturdu? Ücret sonra mı kesiyor nasıl oluyor?

    Tşk.
  • 26-04-2021, 22:39:28
    #2
    Yurt dışı Cloud firmaları abonelik sistemi ile çalışır, kullandığınız saat hesaplanır ve her ay başı çekilir.
  • 26-04-2021, 22:40:17
    #3
    Hetzner cari hesap mantığıyla çalışır. Hizmeti alırsınız ve ayın belirli bir günü hesabınızdaki hizmetin faturası çıkartılır ve belirlemiş olduğunuz ödeme yöntemi ile ödemeyi alır.
  • 26-04-2021, 22:40:30
    #4
    Ayın 1'inde fatura kesilir ve kullandığınız kadar ödeme yaparsınız.
  • 26-04-2021, 22:41:15
    #5
    Hetznerde bi cok firma gibi once kullan sonra ode seklinde calismakta.
  • 26-04-2021, 22:43:36
    #6
    Oluşturup silme işlemi için ay sonunda bir faturam olabilir o zaman sanırım.
  • 26-04-2021, 23:04:45
    #7
    Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oluşturup silme işlemi için ay sonunda bir faturam olabilir o zaman sanırım.
    oluşturup silme ücreti yok sunucu ne kadar süre açık kaldıysa onun ücreti olur cüzzi birşey bu fatura ayın 5 inde yansıtılır.
  • 26-04-2021, 23:09:40
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Kullan öde sistemi mevcut hetzner cloudda. Kullanımınızı yaparsınız tüm hizmetler saatlik ücretlendirilir invoice sayfasında görünen fatura kesim tarihinde 30 gün öncesinin kullanımları faturalandırılır, kart tanımlıysa otomatik çeker tanımlı değilse ya da çekemezse manuel ödeme için elle ödeme kısmı açılır.
  • 29-04-2021, 19:06:12
    #9
    Peki hocam eklediğim resimdeki 20 Euro nedir tam anlayamadım? 20 Euro borcum mu var yoksa hediye kredi filan mı?