• 24-11-2008, 21:17:53
    #1
    Arkadaşlar merak mail kurulu server da maiiler sürekli sorun veriyor
    deli ediyor beni..

    konuyla alakalı uzman arkadaşlardan yardım ediyorum

    iyi çalışmalar...
  • 24-11-2008, 21:21:08
    #2
    problem nedir. yardımcı olmaya çalışayım
  • 24-11-2008, 21:26:34
    #3
    ilginizden dolayı teşekkür ederim...
    1.ci mailler sürekli geç gidiyor.
    ve outloklar sürekli hata verdiriyor. ve sununun CPU sunu aşırı derecede tüketiyor.
    haliyle http de ağırlaşıyor

    ya bu merak mail server ın ayarlarını türkçe resimli açıklayan kaynak lazım bana:S
  • 24-11-2008, 21:35:17
    #4
    bu çok genel bir problem.
    tavsiyelerim,
    tarpitting i aç,
    relaying i aç,
    postmaster'a gelen mailleri 3 gün sonra silinecek şekilde otomatik ayarla,
    log kayıt tutma,
    postmaster a gelen mailleri temizle,
    Daha bir çok detay var fakat sorunun temelini bulmak için iyi incelemek lazım.
  • 24-11-2008, 21:39:30
    #5
    bu bahsettiğiniz şeylerin yerini bilsem ne güzel olurdu ))
    bana türkçe bir kaynak lazım :S
  • 25-11-2008, 19:17:35
    #6
    Lisanslı ürün kullanıyor iseniz yardımcıda olurum, yardımcı olacak firmalarada yönlendiririm.
  • 26-11-2008, 17:13:57
    #7
    arkadaşlar
    webmailde adres defterine tıklandığında aşağıdaki ahtayı alıyorum...

    hatayı az çok bende tercüme edebiliyorum. sorunun çözümü konusunda yardımınıza ihtiyacım var

    IceWarp WebMail Error (2008-11-26 17:08:48)
    PHP version: 4.4.2, OS: WINNT, WebMail version: 5.6.0
    --------------------------------------------------------------------------------
    Warning, Invalid argument supplied for foreach()
    row: inc/function.groups.php
    line: 28
  • 27-11-2008, 12:00:08
    #8
    arkadaşlar yokmu yardım edebilecek olan?
    yukarıdaki hatayı yalnızca bir acont için alıyorum. acontu silip yeniden kurdum gene aynı