Esxi Sunucu ağ sorunu
4
●113
- 22-09-2020, 21:58:45Bi yarım saat 40 dakika sonra eve girmiş olacagim beklerseniz whatsapptan yazın isterseniz
- 23-09-2020, 01:04:45Netmask, gateway bilgileri doğruysa sunucunun bulunduğu verimerkezi mac sistemi kullanıyor olabilir. Mac adresi tanımlama ve route ayarı yapılması gerekebilir. Ovh, online.net, hetzner'de bu şekildedir network yapılandırması. Hetzner'de failover ipleri dışındaki blok iplerde ayrıca gateway sunucusu kurmanız gerekir.