• 22-09-2020, 21:50:34
    #1
    Merhabalar esxi sunucumda tüm konfigürasyonları denememe rağmen oluşturduğum vds sunucudan dışarıyla net bağlantısı yapamıyorum.
  • 22-09-2020, 21:55:18
    #2
    Kurmaya çalıştığınız işletim sistemi nedir?
  • 22-09-2020, 21:56:52
    #3
    Burakunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurmaya çalıştığınız işletim sistemi nedir?
    centos 7 64 bit
  • 22-09-2020, 21:58:45
    #4
    Bi yarım saat 40 dakika sonra eve girmiş olacagim beklerseniz whatsapptan yazın isterseniz
  • 23-09-2020, 01:04:45
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Netmask, gateway bilgileri doğruysa sunucunun bulunduğu verimerkezi mac sistemi kullanıyor olabilir. Mac adresi tanımlama ve route ayarı yapılması gerekebilir. Ovh, online.net, hetzner'de bu şekildedir network yapılandırması. Hetzner'de failover ipleri dışındaki blok iplerde ayrıca gateway sunucusu kurmanız gerekir.